Pichilemu

19 november 2012 - Pichilemu, Chili

Hoi allemaal!!!

Na Molina gingen we naar het park '7 tazas', wat echt super mooi was, met allemaal hele mooie watervallen en mooie natuur! Vaak zijn de douches koud, maar op die camping kwamen we er na een ijskoud avontuur achter dat in een ander baño gebouwtje wel een warme douche was, dus daar hebben we flink van genoten!

Na heel veel grindpad-achtige wegen (we hebben 5 uur over 90 km gedaan) zijn we naar de kust gereden, eerst naar Llico en gister naar Pichilemu, waar we vandaag onze eerste surfsessie hebben gehad.

De wifi werkt hier niet echt goed, dus steeds maar even vanaf een pc in een internetcafe een verhaaltje typen... Maar als we een keer een goede wifi gelegenheid hebben zullen we weer wat foto's plaatsen.

En oh ja, er lopen hier soms gewoon vogelspinnen rond!!!!

1. Pa, reeuwijk:
    19 november 2012
    Joh vogelspinnen, oei wat griezelig, bijten die niet en met die harige poten zo in je slaapzak gezellig. Ja je vertelde al van die mooie watervallen. Lekker hoor onder zo'n warme douche dat is genieten samen. Jullie krijgen te horen wanneer het met skype lukt,fijn van jullie te horen, veel liefs van ons voor beiden.Goede vering op de grindpaden, lekker voor de banden.
  2. Nikki:
    20 november 2012
    Wauwie...heb 7 tazas gegoogeld en ziet er super mooi uit! Eindelijk surfen jeeeeeeej! Have fun! Xxxxx
  3. Luitjes uit Haarlem:
    20 november 2012
    Ha, ik las eerst 7 tapas :)
    Toevallig Richard dat we gisteren konden chatten (lekker old school) via Messenger.
    Ik ben benieuwd naar de kiekjes.
    X
  4. Chantal:
    klinkt super allemaal!!
  5. Marieneke en Wim:
    20 november 2012
    dat 7 tazas ziet er inderdaad geweldig mooi uit. Hebben jullie daar ook gezwommen? Hebben jullie al rofvoggels gezien???
  6. Marieneke en Wim:
    Dag lieve schatjes! http://www.youtube.com/watch?v=PFxlZR3GNP4
    Dat ziet er inderdaad geweldig uit! Hebben jullie al rofvoggels gezien?
  7. Pa, reeuwijk:
    21 november 2012
    Dat is wel het echte werk dat je hier aan de stranden niet vindt. Moet je echter wel ver voor weg maar de locatie via Google bekijkend zijn jullie niet alleen daar?! Schijnt een plaats te zijn waar je als surfer MOET zijn! Liefs, Pa en ma
  8. Sjoerd:
    21 november 2012
    Mooi man,blij dat het zo goed gaat,wij vermaken ons in Utrecht....groetjes ook van Lara en Kato
  9. Fien en sytse:
    25 november 2012
    Hallo globetrotters,
    We volgen jullie! Fijn dat het goed gaat allemaal.
    Benieuwd naar het vervolg.
    Knuffels van Fien en Sytse