Even op internet in Molina...

15 november 2012 - Molina, Chili

Maandag hadden we na 10 uur regelen en wachten eindelijk de auto!! Jippppie!!! Ons avontuur kon beginnen! En dat begon gelijk goed, de eerste avond werden we vriendelijk door de politie begeleid naar de camping, omdat die onvindbaar was. Ergens ver achterin het dorp na een lange hobbelige zandweg was daar dan eindelijk de Refugio, maar of dit nou de camping was die we daadwerkelijk zochten is ons niet duidelijk geworden......

Nu langzaam aan op weg naar het zuiden... Het slaapt heerlijk in de Beep!

Kussen van ons beiden en bedankt voor alle reacties! Het is leuk om die te lezen!

1. Pa, reeuwijk:
    15 november 2012
    Ik denk dat het machtig zijn van de Spaanse taal heel handig is als je de Politie te vriend moet houden.
    Liefs vanuit Reeuwijk
  2. Marieneke en Wim:
    15 november 2012
    Wim en ik vinden het heel opgewekt vrolijk dat de beep zo lekker slaapt!!!!
  3. Pa, reeuwijk:
    15 november 2012
    Jongens wat een verhaal met die politie, wel heel behulpzaam. Ik zie jullie wel knus liggen in de beep op jullie matje, net een klein huisje met kastjes, bloemetje en gordijntjes.Tandjes poetsen buiten, bikkels zijn jullie. He kampertjes het zal jullie best lukken met veel mooi natuur om je heen.Take care,hopenlijk zag de beep er goed uit na het inblikken.2dikke pakkerds en liefs.
  4. Sjoerd:
    16 november 2012
    ga zo door m'n kinderen ! xx
  5. Luitjes uit Haarlem:
    Hermano/a,

Mooi verhaal weer. Ook goed nieuws uit NL, ik heb vandaag mijn Master gehaald! Met een 8,5 voor mijn scriptie (sorry, even opscheppen) Xxx
  6. Anneke:
    16 november 2012
    Wat heerlijk, dat jullie rijdend "stekkie" zo goed bevalt. Veel plezier!
  7. Jorien:
    17 november 2012
    He lieverds! Gek idee hoor dat jullie daar heeeel ver weg in jullie autootje rondrijden, allemaal spannende dingen aan het meemaken :) veeeeel plezier! xxxxx
  8. Marieke:
    17 november 2012
    Wat fijn dat jullie het zo naar de zin hebben! En dat jullie van Beep zo'n topper hebben gemaakt! Have fun!
  9. Alied:
    Heeeel veeeel plezier!!
  10. Hein en Janny:
    18 november 2012
    Fijn te horen dat de auto is aangekomen en dat je er bovendien lekker in kunt slapen. Spannend hoor; onder politiebegeleiding naar de camping worden gebracht, dat had je van te voren niet kunnen bedenken.
    Prachtig dat we jullie reis een beetje mee kunnen beleven!
    xxxx Hein en Janny
  11. Dick wijnstok buurman in reeuwijk:
    1 december 2012
    Van je moeder deze berichten gekregen
    mijn zeemans hart gaat open als ik de verhalen lees
    geniet er van en strait on dick wijnstok